vrijdag 4 januari 2013

Give Away

Zoals ik in één van mijn eerdere posten al aangaf, heb ik mijn hart verloren aan de inmiddels oh zó populaire houten huisjes... Zo stonden zij al op mijn verjaardags-, Sinterklaas- en Kerstverlanglijstje, maar steeds waren zij uitverkocht. 

Omdat manlief mij graag blij ziet, ging hij zelf maar aan de slag met overgebleven hout dat vergeten in een hoekje van de blokhut lag... Inmiddels heb ik mijn eigen dorpje samengesteld :-))

Toen bedacht ik mij dat het wel eens een hele leuke Give Away zou zijn!
en dus ging manlief weer aan de slag met de zaag en ik vervolgens met de kwast.
et voíla! 





Ik heb zelfs 2 pakketjes klaarstaan om weg te geven!

Je kunt kiezen uit pakketje 1:


deze bestaat uit 3 huisjes van 9,5 x 6,5 cm in de kleuren
Loft (grijs)
Dutch Grey (licht grijs)
Chalk (zand)

of pakketje 2:



deze bestaat uit 3 huisjes van 9,5 x 6,5 cm in de kleuren
Chalk (zand)
Pure White (wit)
Scandinavisch Green (groen)

Alle huisjes zijn geschilderd met de matte krijtverf van Painting the Past,
alleen het dakje is onbehandeld gebleven voor de stoere look!

Hoe doe je mee?

* wordt volger van mijn blog als je dat nog niet bent...
* laat een berichtje achter bij deze post waarin je aangeeft welk pakketje je graag wilt winnen en waarom je graag zou willen winnen...
* kopieer de 1ste foto en plaats deze op je eigen blog als je die hebt...
* meedoen kan t/m 31 januari 2013

Manlief en ik zullen elk een winnaar kiezen en deze op 1 februari 2013 bekend maken.

Doe je mee?

liefs,

Debby

55 opmerkingen:

  1. Sober en stoer.. stober! Ja die zijn voor mij dus hè?! En dan graag de grijze set, die kleuren van ptp zitten hier op de muur :)
    Volger ben ik al en de link ga ik nu op mijn blog plaatsen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Debby,

    wow wat een mooie giveaway! Die wil ik echt heeeeeeel graag winnen! Weet je waarom? Ik ben echt helemaal in love met huisjes, en mijn blog heet At mi casa oftewel Spaans voor 'in mijn huis'. Toepasselijk he... ;-)

    Ik vind beide pakketjes geweldig, maar als ik moet kiezen ga ik voor pakketje 1.
    Ik zal de foto op mijn blog plaatsen.

    En nu duimen...
    Fijn weekend! Liefs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oo jij hebt ze voorzien van prachtige kleurtjes!! weet zeker dat er veel mensen mee willen doen want ze zijn schattig!! Succes allemaal!!!! Huisjes zijn ZO leuk!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt teamwork ... leuk! Ik vind je huisjes helemaal geweldig ... vooral pakketje 2 met dat scandinavisch groen .. wow ... helemaal mijn kleur :) Bedankt voor de kans om te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie give away! Ik doe heel graag mee en ga voor pakketje 2, die groene is veruit favoriet bij me:) Ik ga een linkje plaatsen. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zijn die huisjes he! Mijn man heeft er ook een paar voor mij gemaakt van oude tuinpalen. Erg blij mee. Dus ik sla je give-away over. Zo meer kans voor een ander he.:):)
    Fijn weekend!
    Lieve groet,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ja wat zijn ze grappig !!!...ik doe graag mee hoor.......ben ik de eerste???..nee toch ???..liefs fijn weekend Ria...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als eerste nog even de beste wensen voor het nieuwe (blog)jaar.
    Ik wil graag meedoen met de give away en zou kiezen voor no.1 Ze zijn erg leuk deze huisjes, wat hebben jullie die leuk gemaakt!
    Ga me aanmelden als volger.
    Ik ben nog niet zo lang geleden een blog begonnen en zal proberen een link met foto op mijn blog te plaatsen.
    De link lukt me wel maar heb nog moeite met de foto daarbij te plaatsen.

    Groetjes Willy. thuisophetplatteland.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Debby,
    Wat heerlijk dat je man ze nu zelf voor je heeft gemaakt. Ze zijn echt heel erg mooi.
    Ik doe heel graag mee hoor, en dan voor pakketje 1, want de grijstinten vind ik het mooist...
    Ik ga straks een linkje op mijn blog zetten!
    Ik wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn echt leuk Debby en wat kun je er leuke dingen meedoen, mijn man heeft voor mij ook huisjes gemaakt in verschillende hoogtes...dus ik sla over...de kleuren zijn prachtig.

    Een lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke give away, Debby! Ik doe graag mee, want ik vind ze erg leuk. Het maakt me niet uit welk setje het zou worden, ik zou met allebei heel erg blij zijn. Waarom ik ze zou willen winnen? Daar vraag je me wat....ik vind ze gewoon enorm leuk (en ze zouden natuurlijk niet misstaan in mijn huisje ;)
    Ik ga een linkje plaatsen! Fijn weekend

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja ik doe graag mee hoor! ben ook huisjesfan, heb ze zelf ook maar dit is net weer anders dus graag!!! Je linkje staat al op mijn blog! Ik ga voor setje 1.Volger was ik al...waarom ik ze zou wilen winnen? Nou het lijkt mij heel leuk eens wat te winnen via een gve away! is me nog niet eerder overkomen maar eens moet de eerste keer zijn nietwaar? Lieve groet en geniet van je mooie dorpje! jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh wat zijn ze leuk...en omdat ik geen handige man heb en ze wel ontzettend graag wil doe ik graag mee! De kleuren van 1 spreken me het meest aan, ze passen in de woonkamer maar ook erg leuk op het kamertje van mijn zoontje die eind van de maand 1 wordt...dus zijn kamertje mag wel weer wat stoerder worden ;-)
    Ik ga de link dan ook maar gauw delen.
    Helaas ben ik niet de enige, maar op goed geluk!

    Groetjes,
    Karin (blog: mooi!)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Debby, ik kende je blog niet. Lucky you met zo n handige man. Beter toch, hoef je ze niet ergens te kopen. Ga jij ze ook verkopen? In deze versie ken ik ze nog niet....
    Mijn favoriet is nummer 2, ik vind de groene kleur prachtig! (nieuwe woonkleur).
    Groetjes en ik ga je volgen hoor.
    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Debby.....ze zijn geweldig mooi.....en wat goed van je man om deze zelf te maken, hij is heel handig....
    Ik doe ook graag mee aan jouw prachtige give away en kies voor de kleur grijs, mijn partner heeft een plankje gemaakt aan het raam en dat zou de ideale plaats voor de huisjes zijn.....ik zet natuurlijk een linkje op mijn blog....
    Fijne zondag en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Dat is alles wat ik kan zeggen. Ik ben zo blij dat ik via via op je blog terecht ben gekomen, ik ben je gelijk gaan volgen.
    Ik wil meedoen en ga voor pakket 1 . Allereerst een dik compliment voor jou en je man, ze zijn zo mooi!
    Waarom ik ze zou moeten winnen? Ik zou heerlijk gaan stylen, ze neerzetten, waarschijnlijk eerst wel op 4 plekken voor ik de juiste setting heb, dan ga ik vervolgens alleen maar kijken en genieten van de huisjes en mijn man lastigvallen met: "kijk nou, hoe leuk ze zijn," ik ben er zo blij mee" " ik word gewoon vrolijk van die huisjes" ...."vind je ze niet geweldig?"........."wat tof dat ik ze gewonnen heb!" "kan jij er ook niet een paar voor me maken?" "Ze zouden ook zo leuk staan op de slaapkamer...."
    En echt Debby, ik overdrijf niet ......(zie mijn blog) ik hoop dat ik je overtuigd heb ;-) succes met je blog en iedereen succes met deze superleuke give away.
    Lieve groet Marit ( homemarit.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een handige man heb jij toch. Ik zal mijn lief de foto ook eens even laten zien. Toch wil ik ook een kansje wagen. Ik zou voor nummer 1 gaan. Ik vind het een heel leuk idee voor een give away. Super. Linkje staat al op mijn blog. Is de verbouwing nu helemaal achter de rug?
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heeft je man dit leuk gemaakt en wat lief dat jij nu twee van deze prachtige setjes weggaat geven... ik zie setje één hier al wel mooi staan op de plankjes met de grijze muur op de achtergrond ;)

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een stoere giveaway!!! Ik doe graag mee :-) Ik vind het tweede pakketje het leukst. Stoer en groen is een goede combi met ons interieur. Volgster ben ik al en ik zet meteen een link naar je giveaway op mijn blog. Nu duimen maar ;-) En wat is jouw man goed bezig geweest, zeg. LIEF!

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Helemaal leuk! Deze Give-Away. Ik ben je direct gaan volgen maar keek al wel regelmatig op je blog.
    Leuk hoor die huisjes. Als ik set 1 of 2 win (maakt me echt niet uit welke)ga ik ze ook een tijdje op mijn werkplek zetten. Ik werk bij een architectenbureau dus dat is heel passend.
    Hartelijke groet,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw, wat heb jij een fijne stijl qua kleur en vormgeving! Via via belandde ik op jouw blog en ik weet zeker dat ik hier nog vaak kom snuffelen op zoek naar inspiratie om ons interieur wat rustiger te krijgen.
    En laat ik nou toch ook heel fijn met mijn neus in de boter vallen... die huisjes vind ik echt heel erg mooi gemaakt!
    Set 1 geniet mijn voorkeur.
    Kom je ook eens mij mijn kijken? Je bent van harte welkom!
    Groetjes van Nicole -Maaksels en Meer-

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige give-away, doe uiteraard graag mee.. Ben dol op huisjes. Lief je berichtje op mijn blog en leuk dat je volger bent geworden.
    Was ik nog geen volger bij jouw? Nouja, nu dan wel. Veel blogplezier en hele goed 2013!
    Liefs Martine x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Debby, wat een leuke giveaway. Ik doe graag mee voor het eerste setje (lastige keuze trouwens, die kleuren van painting the past zijn allemaal mooi). Groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke huisjes hebben jullie gemaakt!

    Ik sla deze give-away toch over. Dan hebben de anderen meer kans ;-)
    Niet dat ik veel win, maar toch ☺

    Liefs, Marjolijn ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha Debby,

    Wat leuk zo'n give away in het nieuwe jaar! Allereerst natuurlijk nog de beste wensen. Ennuh.. ik ben zo benieuwd hoe het nou in zn geheel is geworden in jullie huisje! (hint hint) ;-) Je huisjes zijn te leuk.. dus ik doe graag mee! En dan wel voor pakketje 1. Prachtige kleuren zo. Lijkt me leuk hoor, om ook een dorp te beginnen, wel dan zijn deze 3 een goede start lijkt me zo!

    Lieve groet,
    Alberta

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dag Debby,

    Allereerst de beste wensen voor 2013. Ga vooral door met je blog! Ik snuffel er graag op. Wat betreft die huisjes!!!! Prachtig!!!!! Ik doe graag mee voor pakketje nr. 2! Het zou mooi zijn op de geknutselde ombouw van de verwarming, die mijn man net voor Kerst heeft gemaakt! Ook zo'n lekkere en lieve freubelaar!
    Hartelijke groeten van Ria O.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk ik doe graag mee voor pakketje twee en ga je natuuuuuuuurlijk volgen en een linkje lukt niet op m'n mobiel als ik tijd heb zet ik de computer aan:)

    Groet linda(creasnuf)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik doe Graag mee voor 2 en ga je volgen linkje volgt nog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow, echt mooi, ik zat net te kijken hoe deze zijn gemaakt toen ik zag dat het een give away is. Ik vind ze allebei schitterend, maar kies voor 1

    Groeten Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Debbie,
    Bij toeval heb ik vanavond jouw blog ontdekt en ik moet zeggen: jaaaa gezellig blog en mooie foto's. Ik wil graag meedingen voor huisjes no. 2 Mocht ik misschien de gelukkige winnaar worden dan wil ik ze graag aan mijn schoondochter cadeau doen. Zij heeft dezelfde smaak als jij, zo te zien. Een blog heb ik zelf niet, dus ik kan geen reclame voor je maken. Veel succes met waar je mee bezig bent.
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  31. Hoi Debbie,ik geniet altijd erg van je blogs,je hebt dezelfde smaak als ik.En zou graag meedoen voor no,1.
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Debby,

    Jouw mannetje is goed bezig! Zoals je weet kom ik om in de huisjes :) Dus ik doe niet mee en gun ze aan iemand anders.

    Dat je nog een huisje bij mij hebt gekocht met zo'n handige man :)

    Groetjes,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind de huisjes te gek!!! Ik vind ze allebei mooi en leuk.... Dus ik laat me verassen!

    Liefs, Judith

    Neem je ook is een kijkje op mijn blog?

    www.degrannys.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. hoi Debby, het is nu ook gelukt met de link, staat op mijn blog. (vanavond les van mijn man, (beetje digibeet ben ik wel ;-)
    lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw wat een leuke blog en wat een leuke Give Away!
    Ik zal het linkje plaatsen en ik ben je gelijk gaan volgen! De grijze huisje zouden perfect zijn in mij kast, daar is nog een plank over!! Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ook ik die mee... voor pakketjes nr. 2. Op mijn grijze schouw (gemaakt door mijn eigen lief) staan ze vast heel mooi, nu mijn takken-kerstboom-op-canvas weer weg is (zie mijn blog als je nieuwsgierig bent ;-). Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik doe graag mee ,super leuk. Ik ga voor pakketje 2
    Fijn weekend groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een ontzettend toffe huisjes ... en wat leuk dat 'teamwork' met je man! Ik fröbel ook veel met mijn man ... althans ... ik bedenk en hij maakt het :D. Mocht ik de gelukkige zijn, dan valt mijn keuze op pakketje 1 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb je dat leuk gemaakt! Ik dacht dat ik je al volgde, maar dat was dus niet het geval. Althans, niet volgens de statistieken ;-)
    Mocht ik kans maken dan zou ik pakketje 2 erg leuk vinden.
    Ik ga in ieder geval de foto delen op mijn blog.
    Fijne dag nog!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  40. *komt hard aanrennen op d'r sloefkes,ben gelukkig nog niet te laat*..

    Geweldige give away en ik doe héél graag mee...
    Ik zou dan gaan voor pakketje 1,die kleuren passen het beste bij mijn huis en zoals de tekst in mijn hal al zegt als je binnen komt: Rumah Senang ofwel voel je welkom in ons huis...
    Onder de muurtekst hangt een klein plankje en oh wauwie wat zouden die huisjes er gaaf bij passen...het zou het plaatje compleet maken...

    Lieve groet Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Debby,
    Met heel veel plezier volg ik sinds kort je blog. Tussen het klussen door, neem ik even pauze en lees een blog. Toen zag ik die geweldige huisjes. wat zijn ze leuk. We zijn net klaar met het schilderen van onze slaapkamer in crème-wit met grijs. Nu nog de aankleding, en ja daar zouden jouw huisjes (pakketje 1) wel heel erg geweldig staan. In ieder geval reuze bedankt voor je inspiratie.
    Groet Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Debby

    Wat heb je een leuk blog, ben volger geworden hoor.
    Vind die huisjes echt super leuk, je boft maar met zo'n man :)
    Doe graag mee voor nr 1

    gr wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. oooo wat zijn ze mooi...met je eigen kleuraccenten!!! Ik kan moeilijk kiezen dus laat ik het aan jou over als dat goed is...ik ga je volgen en zet een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe heel graag mee met je leuke give away. Ik organiseer er zelf ook een, misschien vind je het leuk om eens naar te kijken.

    Ik zet snel een linkje op mijn blog.

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi.
    Wat een leuke give away.
    en ben al volger van je blog.
    Wil gaag meedoen vind ze zo schattig.
    Ik ga dan voor pakketje 1.
    Dat zijn mijn kleuren die ik mooi vind.
    Waarom ik graag zou willen winnen.
    Misschien omdat ik ze zo leuk vind.
    Heb ook een link op mijn blog gezet.

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh wat leuk Debby ik wil ook wel graag meedoen :-)
    Vind pakketje 1 erg mooi....en waarom wil ik dat pakketje graag winnen....Ons huisje wordt momenteel onder handen genomen en met zulke mooie huisjes als jullie hebben gemaakt zal ons eigen huis ook gauw een huis zijn waar het heerlijk vertoeven is met jullie 3 huisjes als pronkstuk!
    Lieve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Leuke give away! Ik doe graag mee!
    Favoriet is 2, maar 1 vind ik ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik heb je blog net ontdekt en ben meteen fan! Helemaal mijn stijl, dus hier wil ik vaker terugkomen. Bij deze heb je er dus een volger bij. En natuurlijk wil ik ook graag kans maken op je geweldige huisjes. Nummer 2 is mijn favoriet.
    Groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ahhh wat een dotjes, ik zou ze graag willen hebben om te combineren met de steigerhouten huisjes op de kamers van de kinderen, dan kunnen ze er ook mee spelen
    groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Ik kom hier ook via een of ander linkje en vind deze huisjes echt wel schattig. Ik denk dat ik ze aan mijn metekind zou geven. Dat is een jonge tiener die momenteel alle horizonten verkent en vast dol is op deze huisjes. Ik heb een lichte voorkeur voor setje 1 maar aangezien het voor mijn metekind is, is het eigenlijk om het even. Ik heb geen eigen blog, dus fotootje zetten kan ik niet.Ik meld me direct als volger en ga dan eens rustig jouw blog doorspitten, want eerlijkgezegd: ik kende je blog nog niet. Moest het zijn dat de verzendkosten te hoog zijn voor België, (want ik kan aannemen dat die huisjes behoorlijk zwaar zijn,) gooi me er dan maar uit.
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat zijn de houten huisjes ontzettend leuk!
    Ik doe ook graag mee voor setje 1.
    Hopen dat ik geluk heb en anders mijn lief ook eens lief aankijken :)
    Geen blog maar wel een nieuwe volger.

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Ik doe graag mee en heb een linkje op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hallo!!!
    Prachtige blog heb je!! Leuk om hier even rond te snuffelen...(prachtige foto's!!!)
    Helaas.....ik heb geen blog,maar heb de foto onder vermelding van Giveaway Happy Living,op mijn FB tijdlijn geplaatst.
    Uiteraard zou ik graag mee willen dingen naar de stoere huisjes! Ik heb geen voorkeur,vind ze allemaal even leuk!! Maar ze zouden erg leuk in mijn vensterbank staan!!!!

    Groetjes!! Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ohhhh deze kan ik echt niet voorbij laten gaan, wat zijn ze geweldig leuk!!! Ik ga je volgen, niet alleen voor je give away trouwens en zal morgen even een linkje plaatsen. Ik hou vast een plekje op de eettafel vrij en ga heeeeeeel hard duimen maar. Liefs maai

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt voor je bezoekje!
liefs, Debby